Daugelis bendrovių mano, kad savo klientų duomenų bazę jie turi sudaryti savo pačių rankomis ir tik savo pastangomis. Žinoma, kai kuriems pasiseka sukurti puikią ir efektyviai veikiančią kontaktų bazę. Tačiau taip pat nemaža dalis verslo atstovų naudojasi išoriniais šaltiniais, kuriuose skelbiami kiekvienos įmonės rekvizitai yra nuolat atnaujinami ir labai tikslūs. Be to, šis būdas dažnai yra kur kas efektyvesnis ir pranašesnis, nes sutaupo daug laiko.
Jei esate skeptikai ir manote, kad vis dėlto verčiau viską daryti patiems, šiame straipsnyje pateiksime pagrindinius atsakymus į jums kylančius klausimus. Pirmiausia, savadarbės įmonių kontaktų duomenų bazės sukūrimas reikalauja labai daug darbo. Tokiu atveju pradedama nuo balto popieriaus lapo, t.y. nuo pačių pradžių ir gana lėtai juda į priekį, bandant nusitaikyti į tikslinę auditoriją ir rasti tinkamiausius kontaktus.
Tuo atveju, įmonės rekvizitai yra gauti iš išorinių šaltinių – tai yra visiškai kita sritis, kurios pagalba nereikia visų kontaktų rinkimo procedūrų atlikti patiems. Priešingu atveju, visą darbą užkrovus ant savo pečių, dažnai susiduriama su turimų kontaktų atnaujinimo problema. Patiems tai padaryti yra gana sudėtinga ir užtrunka begalę laiko. Pasirinkus jau paruoštą duomenų bazę, gaunami patys naujausi duomenys, kurie gali lemti puikius verslo rezultatus.
Be abejo, kai kurios įmonės turi išvysčiusios ir savo labai efektyviai veikiančias kompiuterines programas, kurios geba greitai atnaujinti konkrečių įmonių duomenis ir tokiu būdu visuomet turėti pačią naujausią informaciją. Tačiau tokių įmonių yra nedaug ir tikrai maža dalis verslo subjektų yra linkę investuoti papildomas lėšas į tokių sistemų kūrimą. Kur kas paprasčiau yra įsigyti jau sukomplektuotą norimos srities įmonių duomenų bazę.
Net ir įmonės, kurios savo veiklą vykdo daugybę metų, visuomet yra labai pravartu įsigyti jau paruoštą bazę ir pasistengti, kad visi pasirinktos įmonės rekvizitai būtų tinkamai panaudoti verslo plėtrai. Kiekviena įmonė būdus, kaip visa tai atlikti, pasirenka pagal savo verslo modelį ir užsibrėžtus tikslus, todėl nėra vieno vienintelio ir paties efektyviausio būdo, kuris tiktų kiekvienai įmonei.