Šiais laikais Gerlenas (Guerlain) ir Lankomas (Lancome) yra vieninteliai, kurie gamina tik parfumeriją. Garsių kvepalų pavadinimai beveik visada susiję su garsaus siuvėjo – mados namų savininko, juvelyro, odininko firmos pavadinimu. Parfumerio ir garsaus siuvėjo profesijos susivienijo XX amžiaus pradžioje. Polis Puarė buvo pirmasis, pasiūlęs kvepalus prie savo sukurtų įmantraus stiliaus drabužių. Negalima pasakyti, kad taip jis būtų siekęs didesnio pelno – ant flakonų jo pavardės nebuvo. Puarė pavadino savo firmos kvepalus „Rozinos kvepalais” (Les Parfums de Rosine), vienos iš savo dukterų garbei. 1921 m. tą patį pakartojo Coco Chanel, pasiūlydama pirkėjams garsiuosius N° 5… Žymioji siuvėja suprato, kaip svarbu savo pavarde pavadinti kvepalus… Ir ji buvo teisi visais atžvilgiais nepamišdama nei vieno aplink. Vortas, po to Žana Lanven , Žanas Patu , Moline, Liusjenas Lelongas , Elza Šiapareli, Roberas Pigė, Karvenas, Marselis Roša , Pjeras Balmenas pasielgė taip pat.
1947 metais modelių namus įkūręs Kristianas Dioras christian dior taip pat greitai suvokė, kad firmai reikia savų kvepalų. Taip atsirado Miss Dior. Tais pačiais metais pasirodė pirmieji Ninos Riči kvepalai Ker žua ir Balensiagos Le dis. Šeštajame dešimtmetyje prie jų prisidėjo Uberas de Živanši , Pjeras Kardenas , Yvas Sen Loranas „Yves Saint Laurent”, Lui Fėro, Gi Larošas, Pakas Rabanas, odininkas Ermesas, o mūsų laikais – Kenzo, Klodas Montana (Claude Montana), Žanas Polis Goltjė (Jean-Paul Gaultier), Tjeris Miugleris (Thierry Mugler), labai savito stiliaus Kristianas Lakrua. Garsiųjų madų kūrėjų kvepalų kompozicijoms, kaip ir jų drabužių stiliui, būdinga laki vaizduotė ir veržlumas. Ketvirtajame dešimtmetyje rašytoja Kolete (Colette) rašė apie nuolatinius naujovių ieškojimus: Siuvėjo parfumerio sukurti kvepalai yra daugiau negu vien elegancijos ženklas. Jais galima išreikšti mūsų laikmečio stilių, tendencijas , skonį bei kvapą.
Visa tai galima pasakyti ir apie kitų kuklesnių firmų gaminamus kvepalus kurie būna pigesni, bet ne ką mažiau nusileidžia garsiesiems vardams jų kvepau ir išskirtinumu. Šiuolaikiniai kvepalų magnatai didelį dėmesį skiria marketingui t.y.. savo kvepalų ar firmos žinomumo didinimui, pasauliniu mastu tai išleidžiami milžiniški pinigai.