Dauguma žmonių, paprašyti įvardinti bent vieną prezervatyvų rūšį, neabejotinai paminėtų Durex pavadinimą. Tiek Lietuvoje, tiek pasaulyje šis gamintojas yra neabejotinas savo srities lyderis, daugelio vertinamas kaip pačių geriausių prezervatyvų tiekėjas. Šiame straipsnyje trumpai pristatysime svarbiausius faktus, susijusius su šiais produktais su fenomenalia jų sėkme.
Pirmiausia, įdomu sužinoti tai, jog Durex prezervatyvai savo pavadinime yra užšifravę produkcijos šūkį ir viziją, kuri skamba taip: „Durability, Reliability, Excellence“. Išvertus į lietuvių kalbą, šis pavadinimas sufleruoja apie prekės tvarumą, patikimumą bei kokybę – svarbiausius aspektus, apibūdinančius tokio tipo produktus.
Taip pat, gali būti naudinga peržvelgti bent keletą svarbiausių datų, liudijančių šio gamintojo kaip lyderio statusą pasaulinėje rinkoje. Durex prezervatyvai pradėti gaminti Jungtinėje Karalystėje praėjusio šimtmečio trečio dešimtmečio pabaigoje. 1950-aisiais pasirodė pirmieji lubrikantu dengti prezervatyvai, o 1960-aisiais gamintojai išleido pirmuosius automatiniu būdu pagamintus prezervatyvus pasaulyje. Po dešimtmečio Durex prezervatyvai pradėti reklamuoti ir pardavinėti visame pasaulyje – tuo metu tai buvo nematytas precedentas. Paskutiniame praėjusio šimtmečio dešimtmetyje Durex prezervatyvai pirmieji pasiūlė spalvotą ir skonį turinčią produkciją, taip pat pirmuosius prezervatyvus, kurie buvo pagaminti ne iš latekso. Sužinojus tokius faktus, galima matyti, jog Durex prezervatyvai visam laikui įeis į istoriją, kaip produkcija, suteikusi daugybę atspalvių ir inovacijų savo gamybos srityje.
Kalbant apie Durex produkciją, įdomu paminėti ir 2012-ųjų metų Vasaros Olimpines žaidynes, vykusias Londone. Nors oficialiai įmonė nebuvo renginio rėmėja, tačiau aprūpino 10 000 šiame sporto renginyje dalyvavusių atletų 150 000 nemokamų prezervatyvų. Gamintojai nebuvo paminėti partnerių sąraše, nes veikiau „nebendradarbiavo“ su Olimpiniu komitetu, o tiesiog aprūpino savo produkcija, kuri buvo dalijama bent trijose skirtingose Olimpinio miestelio vietose.
Tad kur slypi Durex prezervatyvų sėkmės paslaptis? Ko gero, jų nuoseklume, inovacijoje bei nepriekaištingame marketinge. Daugiau nei prieš aštuoniasdešimt metų pradėję savo veiklą ir sistemingai tobulėdami bei siūlydami naujoves savo pirkėjams, Durex greitai užsitarnavo pripažinimą ir vertinimą skirtingose pasaulio vietose. Ir šiandien atrodo, kad lyderių pozicijos jie neatiduos – bent jau kol kas horizonte nematyti kito gamintojo, prilygstančio šiam savo profesionalumu bei kokybe.