Dabar lietuviškos el. parduotuvės savo vartotojams gali pasiūlyti ne tik didelį rūbų asortimentą, bet ir kainos čia reguliariai yra nuleidžiamos. Na galbūt ne kainos, o būtent rūbų antkainiai. Įsivedus eurą yra pastebimas kainų šuolis aukštyn, todėl pardavėjai internete vis dažniau renkasi mažesnę pelno dalį už tai, kad vartotojai nesitrauktų iš el. prekybos. Dabar net ir apatiniai vyrams yra parduodami už mažesnę kainą, o ką jau kalbėti apie moteris – tiek rūbai, tiek apatinis trikotažas yra parduodamas aukščiausios kokybės ir mažiausiomis kainomis. Norintiems sumažinti ir taip dideles buities išlaidas siūlytume viską pirkti internete – čia ne turgus, čia kainos nėra keliamos nepagrįstai.
Internete rūbų pasirinkimas visada buvo didesnis, nes įsivaizduokite – tam, kad jūs kažką nusipirktumėte, dažniausiai turite vykti į keletą parduotuvių, jums reikia nemažai keliauti, sugaištate vos ne visą dieną, kol galiausiai iš kelių parduotuvių pasiūlymų išsirenkate vieną – jums daug parduotuvių aplankyti nepavyks, nes kiekvienoje jūs sugaišite nemažai laiko kol apžiūrėsite visą asortimentą. Internete viskas gerokai lengviau – katalogą galima apžiūrėti vis per kelias minutes – rūbai rodomi ant manekenų ar modelių, todėl žinosite ką perkate. Šauniausia tai, kad jūs tokių el. parduotuvių ieškoti galite neskubėdami, nes kiekvienoje nereikės gaišti daug laiko. Internete jūs be abejo aplankysite daugiau parduotuvių nei prieš tai, tad tikrai turėtumėte susimąstyti bent jau apie bandymą apsipirkti čia.
Kainos, kaip jau minėjome, su laiku mažėja. Paprasčiausiai, elektroninėje erdvėje pardavėjai turi mažesnius antkainius – jeigu paprastuose prekybos centruose jis siekia 200 – 300 procentų, tai internete jis vyrauja maždaug ties 100 procentų. Su laiku tas antkainis dar labiau mažėja, o tai reiškia, kad kainos krenta ne nuo kažkokių konkrečių rūbų, o būtent nuo visų siūlomų drabužių, kuriuos matote parduotuvėse internete. Tas antkainis tolygiai krenta ir todėl, kad čia konkurencija didelė, nes ir taip jau yra išsiaiškinta, kad Lietuvoje prekybos mąstai internete dar labiau augs, o juk kiekvienas pardavėjas iš anksto nori užsiimti savo vietą rinkoje. Dėl konkurencijos mažėja ir rūbų kainos.