Daugelis verslo įmonių turi savo marketinginius tikslus ir užduotis. Tai gali būti bendrovės pardavimų didinimas, klientų rato plėtimas, žinomumo didinimas, tam tikro įvaizdžio formavimas tikslinei auditorijai ir kiti tikslai. Siekiant tikslų, reikalingos konkrečios priemonės, kurios padės tuos tikslus pasiekti. Tuomet įmonėms į pagalbą ir ateina reklamos agentura. Reklamos agentūros užduotis – vykdyti skirtingas reklamines kampanijas, skirstyti turimą marketinginį biudžetą skirtingiems kanalams, atlikti marketinginio planavimo darbus, nustatyti grįžtamąjį ryšį iš skirtingų reklamos kanalų. Agentūroms gali būti patikėtas ir visas kompanijos įvaizdžio kūrimas ir formavimas. Pradedant vizitinėmis kortelėmis, verslo dovanomis klientams, baigiant sloganu (reklaminiu šūkiu) ir užsakomaisiais straipsniais medijoje. Pačių reklamos agentūrų gali būti keleto rūšių. Pagrindinės – skatmeninės reklamos agentūros, viešųjų…